.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جذب 328میلیارد ریال تسهیلات توسط فعالان صنعتي مازندران
طي شش ماهه اول سال جاري، فعالان بخش صنعت و معدن در استان مازندران، تسهيلاتي به ارزش 328 ميليارد و 712 ميليون ريال از شعب بانك ملي دريافت كردند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, شعب اين بانك در استان مازندران در حالي ظرف مدت مذكور مبلغ دو هزار و 281 ميليارد و 428 ميليون ريال

طي شش ماهه اول سال جاري، فعالان بخش صنعت و معدن در استان مازندران، تسهيلاتي به ارزش 328 ميليارد و 712 ميليون ريال از شعب بانك ملي دريافت كردند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, شعب اين بانك در استان مازندران در حالي ظرف مدت مذكور مبلغ دو هزار و 281 ميليارد و 428 ميليون ريال تسهيلات به بخش هاي مختلف اقتصادي پرداخت كردند كه بخش بازرگاني و خدمات با جذب يك هزارو 436 ميليارد و 722 ميليون ريال بيشترين تسهيلات دريافتي را به خود اختصاص داد.
بر اساس اين گزارش، دراين مدت فعالان بخش كشاورزي و مسكن و ساختمان اين استان نيز به ترتيب مبالغ 285 ميليارد و 348 ميليون ريال و 178 ميليارد و 777 ميليون ريال به عنوان تسهيلات دريافت كردند.
همچنين بانك ملي دراستان مازندران در نيمه اول امسال ، مبلغ 51 ميليارد و 923 ميليون ريال تسهيلات قرض الحسنه به نيازمندان و واجدان شرايط پرداخت كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.25 seconds.